دانلود نسخه اول کتاب : آموزش های گوگل برای وبمسترها

دانلود نسخه اول کتاب : آموزش های گوگل برای وبمسترها

فهرست مطالب

گوگل در وبسایت خود آموزش هایی برای وبمسترها قرار داده است و در آن ها روش های بهینه سازی سایت را کاملا تشریح کرده است.در این کتاب ما این آموزش ها را به زبان فارسی آماده و بومی سازی کرده ایم.

آموزش گوگل برای وبمسترها

آپدیت های جدید گوگل بسیاری از وبمسترها را نگران کرده است و بسیاری را در این فکر فروبرده است که واقعا هدف گوگل از این آپدیت ها چیست؟ یکی از پرتکرارترین و معمول ترین سوال ها این است که گوگل چگونه میخواهد به وبمسترها بهترین روش ها را نشان دهد؟ پاسخ به این سوال در فایل های آموزش گوگل معروف به Google Guidelines میباشد که در آنها گوگل به تمامی سوال ها پاسخ داده. در این آموزش ها گوگل کاملا تکنیک های مورد تایید خود را معرفی کرده است و سعی کرده همراه با مثال به صورت متنی یا به صورت فیلم های آموزشی به وبمسترها این اصول را القا کند. هدف ما همیشه در سئوموز آموزش بهترین و به روز ترین تکنیک های سئو بوده است که بتواند نیازهای وبمسترها را بدون هیج خطری برآورده کند.به همین دلیل تصمیم گرفتیم آموزش های گوگل را به زبان فارسی ترجمه کرده و همراه با بومی سازی در اختیار وبمسترهای فارسی زبان قرار بدهیم. در اولین کتابی که آماده شده است به سوالات رایج وبمسترها پاسخ داده میشود سوالاتی مرتبط با موضوع رنکینگ و نوع نمایش رنکینگ ( SERPs ) پاسخ داده میشود. شایان ذکر هست که این کتاب به صورت هفتگی در وبسایت سئوموز و حامیان منتشر خواهد شد. در پایان هم از تمامی دوستان و یارانی که ما را در انتشار خود یاری کردند سپاس گذاریم.

لینک دانلود کتاب در بالاترین کیفیت :

آموزش های گوگل برای وبمستران

برای حمایت از ما در انتشار این کتاب با ایمیل های زیر تماس بگیرید:

gwg@seomoz.ir

info@seomoz.ir

seomoz.ir@gmail.com

نظرات خود را در مورد کتاب و مباحث مورد نیاز خود در گوگل حتما با ما در میان بگذارید لینک های مرتبط : سئوموز و فراخوان همکاری در انتشار کتاب آموزش سئو

لوگوفان : دانلود کتاب معرفی Webmaster Guidelines

آشیانه پارس : کتاب آموزشهای گوگل برای وبمستر ها (1)

آذر اسکریپت : دانلود نسخه اول کتاب : آموزش های گوگل برای وبمسترها

ایران وب نیوز : دانلود نسخه اول کتاب آموزش های گوگل برای وبمستران

تفریحی : انتشار اولین نسخه کتاب آموزش های گوگل برای وبمسترها

یک ادمین : کتاب راهنمای گوگل برای وبمسترها به فارسی – بخش اول

آی تی گذر : دانلود نسخه ۱ کتاب آموزش های گوگل

14 دیدگاه
  1. مرسی از امیرسینا عزیز به عنوان اولین نفر دارم دانلود میکنم کتابو؛ خوندم باز نظر میدم :دی با اجازه شیر میکنم :X
  2. خسته نباشید . اما کتاب شاخی نبود 1 کتاب بود مثل بقیه مقالات که تو همین زمینه نوشته شده تازه خیلی از مقالات هستند که کامل تر از این هستند .
    1. قرار نبوده ما اصرار ناگفته ی گوگل را فاش کنیم.قرار بود مقالات خود گوگل را فارسی کنیم که این هم بخشی از همون مقالات بود.
    2. @محمد, اینکه یک نفر پیدا بشه در مورد گوگل، از خودش بهتر توضیح بده یکم مضحک به نظر میرسه! بقیه مقالات حاصل تجربه شخصی هستند.
  3. سلام و خسته نباشید خوندمش بسیار عالی بود امیدوارم کارهای بعدی قوی تر و بهتر باشه و همچنین بعدی ها خدا قوت
  4. سلام. خوندمش. کلیت کارتون خوبه که دارید سورس های انگلیسی رو به فارسی تبدیل می کنید ولی انتخاب Help گوگل وبمستر به نظر من جالب نیست. به نظرم می تونستید سورس های بهتر و تخصصی تری رو انتخاب کنید. امیدوارم که تو تجربه های بعدی منابع بهتری رو انتخاب کنید. با تشکر
    1. در همین آموزش های گوگل هم مطالبی وجود داره که در هیچ وبسایت فارسی زبان به اون اشاره نشده و همچنین چیزهایی برای گفتن داره که باورهای غلط خیلی ها را از بین میبره. دلیل انتخاب هم تاکید خود گوگل بر این مطتالب هست خیلی مشخص هست از گوگل که خودش قوانین سئو را مشخص میکنه ما منبع بهتر و جامع تری نداریم.
      1. @AmirSina, به هیج وجه قبول ندارم حرفتون رو. منابع گوگل بسیار پیش پا افتاده، ابتدایی و غیر آموزشی هست.
        1. مهم نیست که ما قبول دارم یا نه.چیزی که ما در وبسایت هامون مینویسیم براساس تجربه هست و جیزی که گوگل میگه براساس قوانین هست
  5. خیلی ساده و پیش پا افتاده بود . به نظر من گوگل باید راز بردن سایتمون به صفحات اول و ارسال بازدید بیشتر رو میگفت . بازم ممنون :)
  6. با سلام و تشکر از خدماتتان نسخه اول و سوم این آموزش رو پیدا کردم اما هرچه سرچ کردم نسخه دوم و چهارم را نیافتم ممنون میشم اگر بررسی کنید
دیدگاه ها بسته شده اند.