آپدیت جدید پیج رنک: بایدها و نبایدها

آپدیت جدید پیج رنک: بایدها و نبایدها

فهرست مطالب

اپدیت جدید پیج رنک گوگل,اپدیتی بود شکه کننده بود زیرا بسیاری از باورها و تجربیات را مورد سوال قرار داد و نشان داد گوگل شرکتی است مختص تحربیات و بهترین ها.باید قبول کرد که گوگل دیگر ان گوگل قدیم نیست اما باید در نظر داشت که مهم نیست که چقدر الگوریتم ها تغییر کند هنوز هستند الگوریتم ها ثابت و همیشگی هستند.

Page Rank

اپدیت جدید پیج رنک ها خیلی بی سر و صدا ولی متحول کننده بود بیش از 20 درصد سایت های موجود را فراگرفت و همه را تا جایی که میشد گوگل خوشحال کرد این خلاصه ای است از اپدیت پیج رنک ها.

نکاتی که در این اپدیت جدید مهم میباشد:

1)  گوگل دیگر برایش مهم نیست سایت شما یک روز عمر داشته باشد یا یک سال مهم مطالب سایت شما میباشد.

نکته:عمر سایت با عمر دامنه متفاوت میباشد.

2) گوگل ارزش بسیار بیشتری نسب به بک لینک ها قائل است و هر چه لینک های ورودی به سایت شما بیشتر باشد امکان گرفتن پیج رنک ها بیشتر میباشد.

نکته:هر بک لینکی مفید نمیباشد فقط بک لینک های قوی معیار گوگل هستند.

3) این بخش جدید میباشد و برای اولین بار گوگل به ان اهمیت میدهد و ان هم ورودی از Google Image میباشد. این بخش مستلزم سئوسازی بسیار قوی در تصاویر میباشد. دریافت ورودی از این بخش گوگل بسیار سخت میباشد اما هر چه ورودی شما بیشتر باشد میتوان گفت سایت شما سئوسازی بهتر شده مخصوصا که سئوسازی تصاویر موردی میباشد که بسیار به ان توجه میکنند.

نکته: اسم های بی معنی و یا تکراری تاثیر منفی میگدارند. بسیاری از کاربران از پلاگین هایی استفاده میکنند که در صورت قرار ندادن ALT بر روی تصاویر به صورت پیشفرض قرار میدهد این کار باعث ایجاد اسپم میشود. توصیه ما قرار دادن ALT معنادار و مخصوص هر پست میباشد و استفاده از این پلاگین ها را به شما توصیه نمیکنیم.

4) مهم ترین نکته تاثیر شبکه های اجتماعی مخصوصا گوگل پلاس و همچنین 1+ میباشد.در این مورد ما قبل از اپدیت پست های بسیاری قرار دادیم به شما توصیه میکنیم که پست های زیر را حتما مطالعه نمایید و به ارزش این موارد پی ببرید:

نکات مهم در شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی و سئو ۳

شبکه‌های اجتماعی و سئو ۲

شبکه‌های اجتماعی و سئو

تاثیر +۱ بر سئو و نتایح [۱]

گوگل پلاس ۱+ و سئو [۲]

5) اخرین نکته این است که اگر شما سایتی دازید که از مطالب بقیه استفاده میکند و اگر پیج رنک دریافت کرده اید مهلت اخر میباشد روند کاری خود را تغییر دهید گوگل روز به روز دارد سختگیر تر میشود و شاید این اخریم مهلت های سایت شما باشد خطر نکنید و روند خود را تغییر بدهید.

7 دیدگاه
  1. نه من درست میزنم تو تنظیمات پلاگین سئو که به قسمت ارسال نوشته اضافه میشه درست و به اندازه وارد می کنم نگفتید چی جوری نام سایتو که به صورت | سایت اختصاصی علمی جزیره علم در عنوان موضوع میاد از بین ببرم؟
    1. پلاگین سئوتون چیه؟ باید از توی تنظیمات پلاگین عوض کنید که اسم سایت توی عنوان نیاد
  2. ممنون از مطالبتون به نظر میاد گوگل این سری به بک لینک ها بینهایت توجه کرده... اگه میشه راهکار ها و سایت هایی که به صورت رایگان میشه از اونا بکلینک کسب کرد را معرفی کنید.ممنونم
  3. بسیار زیبا بود می خواستم نظرتون رو درباره سایت بنده بگین آدرسش www.zoomlink.ir هست درباره سئو نظرتون رو می خواستم بدونم در سایت بنده ممنون
دیدگاه ها بسته شده اند.