شبکه‌های اجتماعی و سئو ۳

شبکه‌های اجتماعی و سئو ۳

فهرست مطالب

نکات مهم در استفاده از شبکه های اجتماعی

قرار بر این بود که در این مقاله به معرفی برخی از شبکه‌های اجتماعی که در مقالات قبلی ذکر شده بود بپردازیم اما ظاهرا اولویت در توضیح در رابطه با نحوه استفاده و رده بندی این شبکه‌ها بود برای همین در این مقاله اموزش سئو و شبکه‌های اجتماعی، چند نکته کوتاه و در عین حال بسیار مفید و کارامد معرفی خواهند شد.

۱. استفاده از ابزار Social Segmenting توصیه موکد سئوموز برای تمامی کاربران تا زمان تاریخ انتشار این مطلب است.

۲. برای لینک دادن به مطالب خود (البته نه در همه موارد) از آدرس‌های کوتاه (یا‌‌ همان Shortlink و یا Short Url) استفاده کنید.
در عمل وقتی شما از ادرس های کوتاه استفاده میکنید به گونه ای دارید از Redirect 301 هم استفاده میکنید دقت کنید از سایت هایی استفاده کنید که حتما از تعداد کلیک ها به شما امار دقیق بدهد مانند سایت Bitly و…

۳. حتما از آیکن‌های اشتراک در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و سعی کنید ادرس‌ها به گونه‌ای باشد که به راحتی قابلیت کپی – پیست داشته باشد چون هنوز هستند سیستم‌هایی که Url Friendly نیستند و آدرس‌های بلند را به خوبی نمایش نمی‌دهند.

۴. حتما از Canonical Url در صفحات خود استفاده کنید، این امر موجب می‌شود که یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی بهتر شناخته شود و چند صفحه یکسان شناخته نشوند در تمامی سیستم‌ها این امکان با ریختن افزونه‌های سئو فعال می‌شود برای اطلاعات بیشتر به این تاپیک مراجعه کنید.

شبکه های اجتماعی

۴. سرعت لود صفحات را بالا ببرید به گونه‌ای که لود صفحات بین ۳ الی ۵ ثانیه باشد با سایت‌های بررسی سرعت سایت می‌توانید سرعت سایتتان را بسنجید، همچنین حجم صفحات نباید از ۲۰۰ کیلوبایت بیشتر باشد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشتر کاربران اینترنت در صورت نبود اثری از لود شدن سایت در ۵ ثانیه اول، صفحه سایت را می‌بندند.

۵. در عنوان صفحات خود از کلمات کلیدی مهم استفاده کنید. در آینده در این رابطه توضیحات کاملتری خواهیم داد.

۶. در اشتراک گذاری مطالب در سایت‌هایی مانند فیس بوک، ۲ یا ۳ خط اول به عنوان Meta Description شناخته می‌شوند. دقت کنید که در این چند خط حتما از کلمات کلیدی و توضیحات مفید استفاده کنید.

 

مطلب در انجمن :  شبکه های اجتماعی و سئو: نکات مهم در استفاده از شبکه های اجتماعی

4 دیدگاه
    1. سلام٬ این مورد به شما اول از همه کمک میکنه که روند لینک هاتونو در کنترل داشته باشید و همچنین دارید از ریدایرکت استفاده میکنید که مقداری Authority هم با خودش منتقل میکنه.
دیدگاه ها بسته شده اند.