۴ نکته مهم سئو برای کسب و کارها

همراه با افزایش کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیاز به راه کارهای سریع و مناسب در بخش های مختلف نیز افزایش میابد.در این پست ۴ نکته اساسی در مورد سئو را که دانستن آن برای تمامی صاحبان کسب و کارها لازم است را ذکر میکنیم.

۴ نکته از سئو که صاحبان کسب و کار باید بدانند

  • سئو بسیار پیچیده است

هیچ فرمول جادویی و یا راه میانبری برای سئو وجود ندارد.بهبود جایگاه شما نیازمند فعالیت مستمر و دقیق شما در موضوعات بهینه سازی داخلی و خارجی است٬که در حول ایجاد محتوا و وبسایت بهینه مطرح میشود.اگر هرکدام از موارد بالا کوتاهی صورت گیرد جایگاه شما در نتایج جستجو به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهد شد.عمده مشکلی در سر راه کسب و کارها در سئو وجود دارد دریافت لینک از سایت های مرتبط و با هویت بالا است.لینک به دست آوردن یکی از بخش های سخت سئو است که نیازمند فعالیت مستمر و همراه با برنامه ریزی است که به مرور زمان نتیجه ی خود را نمایش خواهد داد.

  • سئو می تواند به اوراق کردن سایت نیاز داشته باشد

اگر سایت شما بر اساس اصول سئو طراحی نشده باشد و یا اصطلاحا SEO Friendly نباشد٬احتمالا لازم است سایت خود را کاملا از نو ایجاد کنید.بیشترین ضربه ای که سایت ها از این مشکل می خورند وقتی است که وظیفه طراحی و کدنویسی سایت خود را به افرادی می سپارند که سابقه ی زیاد و مشخصی در این زمینه ندارند.در صورتی که قصد OutSource کردن پرژه ی خود را دارید حتما از سابقه فرد یا افرادی که میخواهید وظیفه را به آنها محول کنید آگاه شوید.

  • سئو دائما درحال تغییر است

الگوریتم هایی که موتورهای جستجو از آن برای رتبه بندی صفحات استفاده می کنند دائما در حال تغییر است،به این جهت که موتورهای جستجو در نظر دارند همواره بهترین نتایج ممکن را برای عبارت مورد جستجو نمایش دهد.به همین دلیل ممکن است بعضی از تکنیک هایی که در سال های گذشته برای بهینه سازی استفاده میشد امروزه بی اثر و یا حتی مضر باشند.پس با این دیدگاه که تغییرات در موتورهای جستجو موضوعی غیرقابل انکار است همواره استراتژی بهینه سازی خود را به روز نگه دارید.همیشه خود را درگیر مسائل مرتبط با سئو قرار دهید و سعی کنید حداقل هر ۳ ماه یکبار دانش خود در مورد سئو را مورد بررسی دوباره قرار دهید.

  • سئو منجر به فروش بیشتر نمی شود

ارزیابی برنامه بهینه سازی سایت این نیست که آیا فروش من بیشتر شده است یا نه.ارزیابی سئوی سایت یعنی ارزیابی این مسئله که:

آیا شما برای عبارت مورد نظر خود در رتبه دلخواه خود در جایگاه مناسب قرار دارید؟

وقتی برای عبارت مورد نظر خود در رتبه دلخواه قرار گرفتید و فرد با جستجو و کلیک روی لینک شما وارد وبسایت شما شده است درواقع بخش اولیه و کلاسیک بهینه سازی سایت شما خوب بوده و بخش دوم که وظیفه ی سئوی نوین شروع میشود. اما اینکه فروش شما افزایش خواهد داشت به ادامه برنامه بازاریابی شما بستگی دارد.

  1. آیا سایت شما گرافیک خوبی دارد؟
  2. , عکس العمل کاربران پس از مشاهده سایت چگونه است؟
  3. آیا راه های ارتباطی تعریف کرده اید؟
  4. آیا برنامه بازاریابی منظم مانند بازاریابی ایمیلی برای خود داشته اید؟

و سوال های دیگری که مرتبط با این موضوع هستند.به خاطر داشته باشید اصل اول سئو صبر است و برای داشتن سایت بهینه لازم است که هزینه هایی نیز در این راه انجام شود.

این مقاله توسط مهران دهقانی مدیر در مسیر شبکه برای سئوموز ترجمه و ارسال کرده است.مهران دهقانی را میتوانید در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

فبسبوکگوگل پلاس
منبع: www.allbusiness.com

خبرنامه ایمیلی سئوموز فارسی
(No Ratings Yet)

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *