راه اندازی بخش آنالیز سئو در افزونه لایتهوس کروم

راه اندازی بخش آنالیز سئو در افزونه لایتهوس کروم

فهرست مطالب

گوگل اعلام کرد:خوشحالیم که قرار است بخش جدیدی از حسابرسی را به افزونه لایتهوس کروم اضافه کنیم: حسابرسی سئو

لایتهوس یک ابزار متن باز و اتوماتیک برای حسابرسی است که کیفیت صفحات وب را بهبود می بخشد. لایتهوس راهی روشن را به سمت بهبود کیفیت سایت ها باز می کند. ابزار لایتهوس با دادن این امکان به توسعه دهندگان برای اجرای حسابرسی در عملکرد، قابلیت  وصول، سازگاری اپ های پیشرفته وب و غیره کار خود را انجام می دهد و اساسا از شما در برابر مشکلات محافظت می کند.

رده حسابرسی سئو در لایتهوس، توسعه دهندگان و خبرگان در زمینه وب را قادر می سازد که سلامتی سئو را در هر وب پیجی که قرار است بهبود پیدا کند ارزیابی کنند. لایتهوس در بروزر کرومتان اجرا می شود و شما را قادر می سازد که حسابرسی سئو را به صورت مرحله ای روی صفحاتی همانند صفحات زنده، صفحات عمومی و صفحاتی که نیاز به تصدیق دارند اجرا کنید.

ما بهترین روش های سئو را برای شما به ارمغان آورده ایم

لیست اخیر حسابرسی های و آنالیز سئو جامع نیست، و برای جست وجوهای وبی و یا دیگر موتورهای جست و جو نیز سئویی را ضمانت نمی کند. لیست فعلی حسابرسی ها به گونه ای طراحی شده بود که نمایانگر بنیان سئویی باشد که هر سایت باید به درستی از آن استفاده کند و دستورالعملی دقیق را برای توسعه دهندگان و شاغلان سئو با هر سطحی از خبرگی و مهارت به ارمغان می آورد. در آینده، ما امیدواریم که حسابرسی و دستورالعمل های دقیق تری را به آن بیافزاییم- اگر پیشنهادی برای دیدن یک حسابرسی خاص دارید، ما در جریان قرار دهید!

چگونگی استفاده از افزونه لایتهوس کروم

دو راه برای استفاده از این حسابرسی ها وجود دارد

افزونه لایتهوس کروم را نصب کنید

راه اندازی رده ی حسابرسی سئو در افزونه لایتهوس کروم

روی آیکون لایتهوس در نوار افزونه کلیک کنید.

منوی آپشن را انتخاب کرده، تیک «سئو» را بزنید و روی اوکی کلیک کنید و سپس گزارشی تهیه کنید.

استفاده از کروم دولوپر تولز

کروم دولوپر تولز را باز کنید

راه اندازی رده ی حسابرسی سئو در افزونه لایتهوس کروم

روی اجرای یک حسابرسی کلیک کنید

تیک «سئو» را فعال کنید و روی اجرای حسابرسی کلیک کنید.

افزونه فعلی لایتهوس کروم شامل مجموعه ای ابتدایی از حسابرسی های سئو می شود که ما برای بسط و تقویت آن در آینده برنامه ریزی کرده ایم. زمانی که از کارکرد آن اطمینان حاصل کردیم، به صورت پیش فرض در نسخه پایدار کروم دولوپر تولز آن را در دسترس قرار می دهیم.

امیدواریم کارکرد آن برای پروژه های فعلی و آینده تان سودمند واقع شود. اگر این نکات اساسی سئو کاملا به گوشتان جدید هستند و به این حوزه نیز علاقه دارید، اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل شروع سئوی ما را بخوانید.