افزونه Elementor Pro یکی دیگر از افزونه های صفحه ساز وردپرس

افزونه Elementor Pro یکی دیگر از افزونه های صفحه ساز وردپرس

فهرست مطالب

افزونه Elementor Pro یکی دیگر از افزونه های صفحه ساز وردپرس که در کنار دیگر افزونه های صفحه سازی که تا الان برای وردپرس طراحی شده این افزونه هم از قدرت بالایی برخوردار است و مورد استقبال خود کاربران قرار گرفته است.

افزونه Elementor Pro

با استفاده از این افزونه و بدون دانش کدنویسی شما می توانید صفحات متعدد و زیبایی را در وردپرس طراحی کنید چراکه هدف استفاده از افزونه صفحه ساز هم همین است که ما سمت برنامه نویسی و یادگیری بلند مدت کدنویسی نرویم و این افزونه ها کار شما را آسان کرده اند.

افزونه  Elementor  در دو نسخه رایگان و پولی عرض شده است که نسخه رایگان با یکسری امکانات در سایت رسمی وردپرس به صورت رایگان قابل دانلود است،اما اگر شما بخواهید از امکانات حرفه ای این افزونه هم استفاده کنید باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید که ما در این پکیچ نسخه حرفه ای افزونه یعنی Elementor Pro را برای شما محیا کرده ایم.

یکی از قابلیت های خوب این افزونه پشتیبانی از RTL بوده که این امکان استفاده افزونه را روی سایت های فارسی زبان و وردپرس فارسی آسان کرده و شما بدون هیچ نگرانی می توانید از این افزونه روی وردپرس فارسی استفاده کنید.ولی این افزونه قابلیت ترجمه به زبان فارسی را دارد.

المان های Elementor Pro

معوملا در افزونه های صفحه ساز استفاده از عنصر  و المان های مختلف برای صفحه سازی واجب است که در این افزونه هم این مورد به خوبی رعایت شده و شما از المان های مختلفی برای طراحی صفحه می توانید استفاده کنید از آیکن ها گرفته تا المان هایی برای طراحی به سبک آسان و حرفه ای همگی در این افزونه موجود می باشند.

در نسخه حرفه ای این افزونه شما امکان استفاده و پیاده سازی اسلایدرهای حرفه ای را خواهید داشت و همچنین می توانید از این افزونه در کنارس ووکامرس هم استفاده کنید و فروشگاه اینترنتی خودتان را با استفاده از این افزونه به سبک زیبایی طراحی کنید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه رایگان وجود ندارد استفاده از ابزارک های اختصاصی برای طراحی صفحات است که این امکان هم به شما برای داشتن یک صفحه زیبا با امکانات متعدد کمک زیادی می کند.ضمن اینکه این افزونه امکان ویرایش زنده کدهای CSS را هم برای شما فراهم می کند.

افزونه های مکمل المنتور پرو

در سایت لرن دی ال ما سعی کردیم افزودنی های کاربردی را برای افزونه صفحه ساز المنتور برای شما کاربران گرامی تهیه و فارسی سازی کنیم،که همیشه به تعداد این افزودنی ها اضافه خواهد،افزودنی های کاربردی JET از این دسته هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

دموهای فارسی افزونه المنتور

مجموعه دموهای آماده برای افزونه المنتور که توسط تیم لرن دی ال به صورا اختصاصی برای اولین بار در ایران اجرا شده است و این دم (تمپلیت ها) به صورت راست چین و فارسی شده عرضه می شوند.

این دموها در قالب فایل های درون ریزی با فرمت JSON در اختیار شما قرار می گیرد.همه تصاویر بکار رفته در این دموها به صورت آنلاین از سرورهای اختصاصی لرن دی ال درون سایت شما بارگذاری می شوند.هریک از تمپلیت ها متناسب با یک سایت کامل طراحی شده اند و همه صفحصات مهم سایت را در بر دارند.

قالب های آماده Elementor Pro

یکی از قابلیت های خوب افزونه المنتور دارابودن قالب های آماده است که شما می توانید از این قالب ها در طراحی  صفحات خود استفاده کنید،در افزونه المنتور نسخه لرن دی ال این قالب ها به دو بخش تقسیم می شوند،که یک بخش در افزونه رایگان افزونه قرار دارد و بخش دیگر در نسخه پرو افزونه که شما میتوانید با تهیه این افزونه ها به صورت دلخواه از قالب های آماده استفاده کنید.

این قالب ها به شما کمک می کنند در طراحی صفحات خود از خلاقیت بیشتری استفاده کنید و هریک از قالب ها را که درون طراحی صفحات خود استفاده کنید،میتوانید به دلخواه خودتان شخصی سازی کنید.

در نسخه جدید افزونه المنتور شم می توانید از فونت های دلخواه خود استفاده کنید،به این صورت که انواع فونت های مختلف را درون افزونه وارد می کنید و در طراحی های خود می توانید این فونت ها را انتخاب کنید و به بخش های مختلف متن های بکار رفته در طراحی خود اعمال کنید.

امکانات و ویژگی های افزونه Elementor Pro :

  • امکان درج تصویر در طراحی صفحه
  • دارای ویرایشگر متنی
  • امکان استفاده از آیکن شبکه های اجتماعی
  • امکان طراحی اسلایدر تصاویر
  • دارای شمارنده و نوار پیشرفت
  • امکان استفاده از کدهای HTML
  • دارای ویرایشگر زنده کدهای CSS
  • مجهز به ابزارک های حرفه ای
  • امکان ایجاد فرم برای سایت
  • امکان نمایش انواع چارت ها و نمودار ها، شمارنده، نمودار های دایره ای با استفاده از افزونه های جانبی
  • امکان معرفی اعضای تیم سایت
  • پشتیبانی از افزونه فروشگاه سازووکامرس
  • پشتیبانی از افزونه فرم ساز
  • دارای جدول قیمت گذاری
  • و …