رزرو هتل آتامان قشم پیش از سفر با بیشترین تخفیف

رزرو هتل آتامان قشم پیش از سفر با بیشترین تخفیف

فهرست مطالب

جزیره قشم یکی از مناطق زیبا در جنوب کشور برای سفرهای گردشی است. در این جزیره در سال‌های اخیر هتل‌ها و مراکز تفریحی زیادی ساخته شده‌است. هتل‌های قشم چشم‌انداز زیبایی از دریای نیلگون خلیج فارس به مهمانان در زمان اقامت ارائه می‌دهند. در رزرو هتل قشم به صورت آنلاین شما می‌توانید پیش از سفر به صورت کامل از شرایط و ویژگی‌های انواع هتل‌ها آشنا شوید و بدون نیاز به پرداخت هزینه گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. در رزرو هتل قشم از طریق سایت گردشگری رادار361 به شما گزینه‌های مختلفی ارائه می‌شود تا بتوانید هتل مناسبی را انتخاب نمایید؛ هتل آتامان قشم یکی از هتل‌های قشم است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

رزرو هتل آتامان قشم پیش از سفر با بیشترین تخفیف

معرفی هتل آتامان قشم
هتل آتامان قشم یکی از هتل‌های نوساز در قشم است که در سال 1397 راه اندازی شده‌است. این هتل 4 ستاره در میدان حافظ قشم قرار دارد و علاوه بر امکانات و خدمات مناسب، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل آتامان قشم 7 طبقه و 58 واحد اقامتی با نمایی به سمت دریا و ساحل دارد. با رزرو هتل آتامان قشم و اقامت در آن به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی با چند دقیقه پیاده‌روی دسترسی خواهید داشت. با کمی پیاده‌روی به پارک زیتون و ساحل می‌رسید که می‌توانید در فضای آرام ساحل قدم بزنید. رستوران و سالن‌های همایش در هتل با بهترین امکانات و خدمات طراحی شده‌اند.

رزرو هتل آتامان قشم پیش از سفر با بیشترین تخفیف
خدمات هتل آتامان قشم
هتل آتامان قشم با ارائه برخی از خدمات مناسب برای مهمانان اقامتی آسوده ایجاد می‌کند. خدمات تور و تهیه بلیط و تاکسی سرویس برای گردش مهمانان در جزیره توسط هتل ارائه می‌شود. تلویزیون، اینترنت، تلفن و کافی‌شاپ در لابی هتل برای استراحت مهمانان وجود دارند. فتوکپی، فکس، پرینتر و دستگاه واکس کفش از خدمات ضروری برای مدیران و دانشجویان در زمان اقامت در هتل هستند. خدمات معلولین و لاندری و خانه‌داری برای رفاه مهمانان هتل انجام می‌شوند.
رستوران هتل آتامان قشم با گنجایش 70 نفر در محیطی آرام و زیبا انواع غذاهای دریایی، ایرانی و سنتی را برای مهمانان سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و کیک‌ها و دسرها را به مهمانان ارائه می‌دهد و ساعات ماندگاری را برای آنان فراهم می‌کند.

رزرو هتل آتامان قشم پیش از سفر با بیشترین تخفیف
امکانات هتل آتامان قشم
از امکانات هتل برای اتاق‌ها و سوئیت‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفا حریق، قفل هوشمند و صندوق امانات اشاره کرد. میز تحریر، چای‌ساز، کمد لباس، یخچال، مبلمان و تلفن و اینترنت برخی دیگر از امکانات رفاهی در اتاق‌ها هستند. در فضای هتل سالن ورزشی، بیلیارد و فضای سبز برای گذراندن ساعات تفریحی طراحی شده‌است. فروشگاه، صندوق امانات، اتاق چمدان و روزنامه برای مهمانان وجود دارند. پرسنل باتجربه هتل در تلاشند بهترین خدمات را به مهمانان ارائه دهند.
سالن کنفرانس هتل با ظرفیت 40 نفر در طبقه منهای 1 با امکانات مناسب جلسات مدیران مانند سیستم صوتی و تصویری، ویدئو پروژکتور برای برگزاری مراسم‌ آماده شده‌است. گزینه مناسب دیگر برای برگزاری جلسات مدیران در این هتل بیزنس روم آن است که با خدمات مناسب طراحی شده‌است.

رزرو هتل آتامان قشم پیش از سفر با بیشترین تخفیف
موقعیت مکانی هتل آتامان قشم و فاصله تا مراکز مهم
در اقامت در هتل آتامان قشم اولین مکان نزدیک به شما پارک زیتون و بوستان سینما است و با چند دقیقه پیاده‌روی به آن خواهید رسید. قلعه پرتغالی‌ها با هتل شما 10 دقیقه فاصله دارد. مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 نیز 10 دقیقه با شما فاصله دارند. اما مجتمع تجاری زیتون و دیگر مراکز خرید نیازمند تاکسی سرویس است. دره ستارگان که طبیعت زیبا و بی‌نظیری دارد در 20 کیلومتری از هتل قرار دارد.
هتل رویال قشم یکی از هتل‌های نوساز در جزیره است که اگر با تکمیل ظرفیت هتل آتامان قشم روبه‌رو شدید می‌تواند هتل جایگزین خوبی باشد. این هتل 5 طبقه که 3 ستاره است 43 واحد اقامتی شامل اتاق‌ و سوئیت دارد. از امکانات هتل رویال قشم می‌توان به گشت نیم‌روزی، سالن بیلیارد، کافی‌شاپ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین و لاندری اشاره کرد. بازار بین المللی ستاره قشم و قلعه پرتغالی‌ها و بازار سنتی قشم در نزدیکی هتل رویال قشم قرار دارند.

رزرو هتل آتامان قشم پیش از سفر با بیشترین تخفیف
رزرو هتل قشم با رادار361
سایت گردشگری رادار361 یک سایت معتبر در زمینه رزرو هتل در سطح کشور است که به معرفی هتل‌ها و چگونگی رزرو هتل با شرایط انتخابی توسط فیلترهای موجود در سایت می‌پردازد. در بخش‌های مختلف سایت فیلترهایی مانند میزان هزینه، نوع هتل، سطح هتل برای کاربران در زمان انتخاب و رزرو هتل قشم وجود دارند. در این سایت فاصله مراکز دیدنی و مهم جزیره قشم نسبت به هتل شما نشان داده می‌شود تا بتوانید برای گردش خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید. در رزرو آنلاین شما به راحتی می‌توانید گزینه‌های مختلفی که توسط سایت رادار361 به شما ارائه می‌شود را با هم از نظر شرایط و امکانات مقایسه کنید و بهترین مورد را انتخاب کنید.
سایت رادار361 با پشتیبانی 24 ساعته به راحتی توسط تلفن همراه و کامپیوتر شخصی شما برای رزرو هتل قابل دسترسی است و بدون مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری می‌توانید هتل خود را رزرو نمایید. تصاویر و اطلاعات جامع و مفید و نظرات دیگر مسافران به شما در انتخاب هتل خود کمک زیادی خواهد کرد. برخی از هتل‌ها بر روی هتل خود تخفیف‌هایی در فصل‌های شلوغ و پرمسافر قرار می‌دهند و تنها در رزرو آنلاین قابل دسترسی هستند. سایت رادار361 باتیم حرفه‌ای و فنی خود در دسترسی و جست‌ و جو میان انواع هتل‌های کشور با سرعت بالا هتل‌های مناسب شما و ارزان‌ترین هتل را در زمان رزرو هتل قشم به شما پیشنهاد خواهد داد.

3 دیدگاه
دیدگاه ها بسته شده اند.