شبکه‌های اجتماعی و سئو ۲

شبکه‌های اجتماعی و سئو ۲

فهرست مطالب

تعداد شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است، بخش مشکل کار انتخاب بهترین شبکه‌ها و استفاده درست و اصولی از آنهاست.

در ادامهٔ مطلب به معرفی این شبکه‌ها و عملکرد آن‌ها خواهیم پرداخت.

این مقاله بر اساس شرایط و نیازهای جامعه ایران نوشته شده و سئوی بومی سازی شده محسوب می‌شود! در بخش پایینی سایت (Footer) و بخش نوار بالایی انجمن (navbar) شاهد لینک تعدادی از این شبکه‌ها هستید، حال اهمیت این شبکه‌ها برای سئوموز را در موتورهای جستجو مشاهده می‌کنید:

بر اساس بررسی‌هایی که توسط سئوموز صورت پذیرفته، گوگل به ترتیب به Facebook، Yahoo Meme و Twitter نسبت به دیگر شبکه‌ها اهمیت بیشتری قائل است.
شبکه های اجتماعی
شاید سرویس Yahoo Meme برای خیلی از کاربران اینترنت ناشناخته باشد. به طور خلاصه اگر بخواهیم توضیح دهیم این است که این سرویس یکی از مهم‌ترین سرویس‌های یاهو است که به سرعتی رشد پیدا کرده و بلاگ و سایت‌هایی بزرگ از این سرویس جالب جهت جذب بازدید و گرفتن بک لینک استفاده می‌کنند.
سایت بعدی که مد نظر ماست، فیس بوک معروف است! که محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران و جهان محسوب می‌شود. توصیه ما معرفی اکانت فیسبوک خود به کاربرانتان و کسب اشتراک و Like بیشتر است، چون هر گونه تغییر ناگهانی در سایتتان را می‌توانید بوسیله این اکانت به اطلاع کاربران و حتی موتورهای جستجو برسانید.
آخرین شبکهٔ اجتماعی که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم تویی‌تر است. متاسفانه این شبکه نیز بین ایرانیان از محبوبیت چندانی برخوردار نیست وگرنه تاثیر زیادی (حتی بیشتر از فیسبوک) می‌توانست داشته باشد. در باره تاثیرات مثبتی که این سایت می‌تواند داشته باشد در مقاله‌ای جدا مفصل‌تر توضیح خواهیم داد.
استفاده از پلاگین‌هایی که مطالب سایت و انجمن را به طور خودکار به این شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کند بسیار مفید واقع می‌شوند در صورتی که تنظیمات صحیحی داشته باشند و از ارسال اسپم وار خوددداری کنند.
5 دیدگاه
  1. سلام، یک سوال داشتم: آدرس سایت ما www.khaneweb.com است و تخصص ما در زمینه "سیستم مدیریت محتوا" یا همان "نرم افزار مدیریت محتوا" است. میخواستم بدانم اولا ما در فیس بوک چه اسمی انتخاب کنیم؟ دوما با توجه به بعضی مسائل در ایران، آیا سایت ما فیلتر نمیشود؟ یا مشکل قانونی ندارد؟ ممنونم
    1. انتخاب نام فیسبوک به عهده ی شما هست بهتر هست هم نام سایت باشه و مشکلی هم از نطر فیلترینگ که ما ندیدم تا به حا
  2. س میخواستم بدونم چطوری تو شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک سایتم رو معرفی کنم من تازه کار هستم
دیدگاه ها بسته شده اند.