شبکه‌های اجتماعی و سئو

شبکه‌های اجتماعی و سئو

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی سریعا در حال رشد هستند و هر روز شبکه ی جدیدی به خودنمایی میپردازد تا مدت ها توییتر یکه تاز میدان بود، بعد فیس بوک وارد عرصه شد و گوگل پلاس هم اخرین خبر و پروژه گوگل بود که وارد عرصه ی شبکه های اجتماعی شد. شبکه های اجتماعی جدا از بحث نوع فعالیت و عملکرد، میتوانند در افزایش بازدید بسیار موثر باشند.

شبکه‌های اجتماعی و سئو

همانطور که اطلاع دارید تمامی لینک های خارجی (External Links) موجود در این سایت ها، که وبمسترها برای خودشان استفاده می کنند به صورت NoFollow هستند، بدین معنی که از نظر تاثیر بعنوان Backlink به حداقل مقدار نزول کرده اند. آیا اینکه این نوع لینک ها اصلا موثر نیستند؟ آیا شبکه های اجتماعی صرفا به خاطر Backlink خود حائز اهمیت هستند؟ و ده ها سوال دیگر را در سلسله مطالب “شبکه های اجتماعی و سئو” از سئوموز دنبال کنید!

10 دیدگاه
    1. کمی صبر کنید دوست عزیز این مقاله طولانی هست این مقدمه بود فقط کم کم کامل میشه البته اشتباه از من بود که نزدم ادامه دارد اما مقاله بخش های دیگه هم دارد چون مبحث گسترده هست
  1. درود . واقعا سایتتون حرف نداره ! واقعا سئو کارید که تونیستید در این مدت کم در پیج 1 گوگل باشد ! به امید پیشرفت روز افزون شما !
دیدگاه ها بسته شده اند.