متاتگ عنوان {Title}

متاتگ عنوان {Title}

فهرست مطالب

متاتگ عنوان,متاتگی میباشد که سایت شما براساس ان به موتورهای جستوجو معرفی میشود و نام سایت شما در نتایج همان گونه نمایش داده خواهد شد.این مقاله اختصاصی سئوموز فارسی میباشد و کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز میباشد./

تگ عنوان ما یا Meta Title معرف سایت به بازدید کننده  و موتورهای جستوجو میباشند و هرچه تگ بهتر باشد معرفی بهترین نیز به بازدید کننده ها خواهد داشت. این متاتگ به صورت html/xhtml میباشد و به صورت زیر قرار میگیرد:

<head> 
<title>Example Title</title>
</head>

بهترین عنوان باید کمتر از 70 کاراکتر باشد,در صورت بیشتر بودن عنوان به طور کامل در نتایج نمایش داده نخواهد شد.

پیشنهادات ما به شما برای قرار دادن عنوان:

کلمه ی کلیدی اصلی- کلمه کلیدی با اهمیت دوم | نام سایت

و یا

نام سایت | کلمه ی کلیدی اصلی و ثانویه

تگ ها در نتایج جست و جو به این صورت نمایش داده میشوند:

SEOmoz

عنوان سایت به منظور توضیحی خلاصه در مورد محتویات وب سایت میباشد.این عنوان دارای 3 بخش میباشد که در بالا نام بردیم و هر کدام از بخش ها بر روی بازدید کننده ها و موتورهای جستوجو تاثیر میگذارند.

براساس تحقیقات و تجربیات سئوموز انگلیسی کلمه ی اول در عنوان تاثیر بسیار زیادی بر روند پیشرفت در موتورهای جستوجو بسیار موثر میباشد. هر چه کلمه ی اول قوی تر باشد و یا و بیشتر مربوط به محتوای سایت باشد بر نتایج شما تاثیر بیشتری خواهد گذاشت:

تصویر بالا نمایان این میباشد موضوع میباشد که هرچی کوثری های به کار برده شده در عنوان شما قوی تر باشد نتیجه ی بهتری به همراه خواهد داشت.

ایجاد یک عنوان که در کنار کوتاه بودن محتوا را نیز توضیح دهد بسیار در موتورهای جستوجو میتواند موثر باشد.در تصویر زیر این موضوع نمایش داده شده است این تصویر بر اساس مقاله ای در سئوموز انگلیسی میباشد که در مورد فاکتورهای جدید موتورهای جستو جو توصیح داده است:

بسیاری از اساتید معتقد هستند که باید از نام سایت در اخر عنوان استفاده کرد اما براساس تحقیقات ما و نتایجی که به این رسیده ایم مکان نام سایت بسته به نام سایت دارد به این معنا که هر چه نام سایت شما موثرثر باشد جایگاه ان متفاوت است مثلا اگر عنوان سایت شما پاتوق میباشد تاثیری بر سئو شما نخواهد داشت اما اگر نام سایت تفریح و سرگرمی است به کار بردن ان در اول عنوان میتواند موثر باشد.

استفاده از کلمات کلیدی در عنوان به این معنا میباشد که ان کلمات توسط موتورهای جستوجو Bold شوند و اگر به طور مثال در عنوان خود از سئو استفاده کرده باشید نسبت به رقیبان خود در جایگاه بهتری قرار دارید مانند تصویر زیر که از نتایج سایت خود ما در جستوحوی سئو میباشد: