دسته بازاریابی اینترنتی |‌ سئوموز

crm چیست ؟

نوشته شده توسط
crm چیست ؟

Crm یا customer relationship management یعنی مدیریت ارتباط با مشتری . کم ترین فعالیتی که نرم افزار Crm انجام می دهد این است که مدیر یک کسب و کار اعم از کوچک یا بزرگ، می تواند تمامی ارتباطات و تماس هایی که توسط خودشان و یا کارمندان شرکت با...

خواص تگ متای og (Open Graph) و نحوه قراردادن آن در سایت

نوشته شده توسط
خواص تگ متای og (Open Graph) و نحوه قراردادن آن در سایت

متا تگ OG یا Open Graph Open Graph  پروتکل گراف باز را قادر مي سازد هر صفحه وب را تبديل بکنید به يک شيء غني در يک گراف اجتماعي به طور مثال هر جستجویی که در فیسبوک زده می شود باعث می گردد ، که موارد مربوط یا مرتبط به هم نیز نمایش داده...

ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

نوشته شده توسط
ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک  فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

من به مدت 10 سال است که به عنوان یک وبلاگ نویس مشغول فعالیت هستم و یکی از چیزهایی که همیشه در فکر من بوده، چگونگی انتخاب افراد تاثیرگذار ( influencer )است. یعنی اینکه آیا فرمول خاصی برای این کار وجود دارد؟ آیا اعداد و ارقام...

برندینگ چیست؟

نوشته شده توسط
برندینگ چیست؟

هر روز هزاران تبلیغ پیشبردی از جلو چشممان به جهت برندینگ و بازاریابی رد میشوند ولی هیچکدام در مغز ما جایگاهی پیدا نمیکنند! چرا؟ مغز ما توسط فیلترهایی از هجوم اطلاعات به درونش جلوگیری میکند! درست است که مغز ما قدرتی باور...

مهارت‌های ضروری برای یک بازاریاب دیجیتال

نوشته شده توسط
مهارت‌های ضروری برای یک بازاریاب دیجیتال

در مورد بازاریابی دیجیتال زیاد گفتیم و شنیدیم. ولی دانشگاه‌ها در زمینه بازاریاب دیجیتال باید چه مباحثی را به دانشجویان بیاموزند و علاقه‌مندان به بازاریابی دیجیتال باید چه مهارت‌هایی را یاد بگیرند تا بتوانند در این...

مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی محتوا

نوشته شده توسط
مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی محتوا

تقریبا ۲۰ سال از زمانی که بیل گیتس آن مقاله معروف را منتشر کرد می‌گذرد؛ مقاله‌ای با عنوان "محتوا پادشاه است" و البته قطعا هنوز هم محتوا پادشاه است. حالا دیگر برای هر وب‌سایتی وبلاگ نویسی یک ضرورت استاندارد محسوب می‌شود...

ضرورت و نحوه تولید محتوای کاربر محور

نوشته شده توسط
ضرورت و نحوه تولید محتوای کاربر محور

برای خیلی از ما بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار، گاهی خیلی سخت می‌شود که بتوانیم زمان و انرژی خودمان را روی تولید محتوایی متمرکز کنیم که بتواند بازدیدکننده‌ها را به خریداران محصولات و خدمات ما تبدیل کند. به همین دلیل،...

خبری از بازار شبکه های اجتماعی

نوشته شده توسط
خبری از بازار شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی توئیتر برای علاقه مندان شبکه های اجتماعی یکی از بهترین شبکه ها در حال حاضر می باشد و در نتیجه گوگل فرصتی خوبی دانسته تا این شرکت را بخرد! سیاست های شرکت گوگل به این صورت است که در هر گوشه وب حضور می یابد. و از...

بازار یابی و برند سازی از نگاهی دیگر

نوشته شده توسط
بازار یابی و برند سازی از نگاهی دیگر

امروزه بحث بازاریابی و انواع بازار یابی بازار گرمی دارد به همین جهت با توجه به اینکه در سئوموز چندین مقاله در این زمینه منتشر شده تصمیم گرفتم این مقوله را از دید چند سایت بازاریابی موفق مورد مقایسه قرار دهم. قطعا این...

چرا باید محتوای طولانی و همیشه سبز تولید کنید

نوشته شده توسط
چرا باید محتوای طولانی و همیشه سبز تولید کنید

کسب‌وکارهای کوچکی که محتوای کوتاه تولید می‌کنند چون فکر می‌کنند مخاطبان وقت، حوصله و زمان خواندن و دنبال کردن محتوای طولانی و همیشه سبز را ندارند در واقع اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شوند. این روزها تولید محتوای طولانی و...

چطور محتوای عالی تولید کنید (حتی اگر نویسنده نباشید)

نوشته شده توسط
چطور محتوای عالی تولید کنید (حتی اگر نویسنده نباشید)

مدت‌های زیادی هست که محتوا پادشاه است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها محتوا از پادشاهی کناره گیری کند. اگر شما یک نویسنده حرفه‌ای باشید این موضوع برای شما حکم یک خبر خیلی خوش را دارد، اما اگر فکر کنید که نویسنده چندان...

بازاریابی و بودجه ریزی بازاریابی کسب و کارهای کوچک

نوشته شده توسط
بازاریابی و بودجه ریزی بازاریابی کسب و کارهای کوچک

بودجه ریزی بازاریابی کسب و کارهای کوچک بودجه ریزی بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای تمامی افراد امری واجب است. هر فردی برای انجام عملیات بازاریابی و marketing باید یک برنامه داشته باشد ، چنانچه شما برای سازمان خود برنامه...

آموزش انجام تحقیقات محتوا با جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

نوشته شده توسط
آموزش انجام تحقیقات محتوا با جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

این روزها نادیده گرفتن اهمیت محتوا تقریبا غیر ممکن شده است. شرکت‌هایی هستند که از طریق ارائه محتوای صحیح در وبلاگ خود توانسته‌اند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند. موفقیت همین شرکت‌ها کافی است که به شما اثبات شود...

14 گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار

نوشته شده توسط
14 گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار

اگر می خواهید برای شرکت کوچک خود تبلیغات کنید از روش های زیر استفاده کنید: آیا چالش شما به عنوان مدیر یک شرکت تازه کار هزینه های تبلیغات است؟ آیا چالش بزرگتر ذهنی شما برای اثر بخش کردن تبلیغات، بازنگری و ایجاد تغییرات در...

ده تا از بزرگترین و بدترین اشتباهات در متن ایمیل

نوشته شده توسط
ده تا از بزرگترین و بدترین اشتباهات در متن ایمیل

بزرگترین و بدترین اشتباهات در متن ایمیل در بازاریابی ایمیلی با ایمیل می توانید متن های مختلفی ارسال کنید اما اینکه می توانید هر چیزی بفرستید لزوما به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهید . از ارسال متن هایی با...

ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل انبوه

نوشته شده توسط
ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل انبوه

ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی  ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی با ایمیل بخشی از فرآیند گسترده ی بازاریابی اینترنتی است . ایمیل مارکتینگ عبارت است از ارسال ایمیل های سلسله وار برای رسیدن به هدفی خاص به افرادی که خودشان...

آموزش تصویری ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ

نوشته شده توسط
آموزش تصویری ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ

آموزش ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ سایت میل چیمپ در کنار ارائه ی سرویس های پولی خود پنل ارسال ایمیل رایگان هم ارائه می دهد . در ارسال ایمیل انبوه رایگان این سایت ، شما محدودیت ۲۰۰۰ کاربر را در پیش روی خود دارید و البته...

روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

نوشته شده توسط
روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

در مقاله اولم در سئوموز شما را با روزنامه نگاری برند یا همان برند جورنالیسم آشنا کردم و از مفاهیم اولیه و منافعی که برای برندها ایجاد می‌کند نوشتم. اما هر کس که به تازگی با روزنامه نگاری برند آشنا می‌شود ممکن است آن را با...