دسته بازاریابی محتوا |‌ سئوموز

ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

نوشته شده توسط
ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک  فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

من به مدت 10 سال است که به عنوان یک وبلاگ نویس مشغول فعالیت هستم و یکی از چیزهایی که همیشه در فکر من بوده، چگونگی انتخاب افراد تاثیرگذار ( influencer )است. یعنی اینکه آیا فرمول خاصی برای این کار وجود دارد؟ آیا اعداد و ارقام...

مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی محتوا

نوشته شده توسط
مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی محتوا

تقریبا ۲۰ سال از زمانی که بیل گیتس آن مقاله معروف را منتشر کرد می‌گذرد؛ مقاله‌ای با عنوان "محتوا پادشاه است" و البته قطعا هنوز هم محتوا پادشاه است. حالا دیگر برای هر وب‌سایتی وبلاگ نویسی یک ضرورت استاندارد محسوب می‌شود...

ضرورت و نحوه تولید محتوای کاربر محور

نوشته شده توسط
ضرورت و نحوه تولید محتوای کاربر محور

برای خیلی از ما بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار، گاهی خیلی سخت می‌شود که بتوانیم زمان و انرژی خودمان را روی تولید محتوایی متمرکز کنیم که بتواند بازدیدکننده‌ها را به خریداران محصولات و خدمات ما تبدیل کند. به همین دلیل،...

چرا باید محتوای طولانی و همیشه سبز تولید کنید

نوشته شده توسط
چرا باید محتوای طولانی و همیشه سبز تولید کنید

کسب‌وکارهای کوچکی که محتوای کوتاه تولید می‌کنند چون فکر می‌کنند مخاطبان وقت، حوصله و زمان خواندن و دنبال کردن محتوای طولانی و همیشه سبز را ندارند در واقع اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شوند. این روزها تولید محتوای طولانی و...

چطور محتوای عالی تولید کنید (حتی اگر نویسنده نباشید)

نوشته شده توسط
چطور محتوای عالی تولید کنید (حتی اگر نویسنده نباشید)

مدت‌های زیادی هست که محتوا پادشاه است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها محتوا از پادشاهی کناره گیری کند. اگر شما یک نویسنده حرفه‌ای باشید این موضوع برای شما حکم یک خبر خیلی خوش را دارد، اما اگر فکر کنید که نویسنده چندان...

آموزش انجام تحقیقات محتوا با جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

نوشته شده توسط
آموزش انجام تحقیقات محتوا با جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

این روزها نادیده گرفتن اهمیت محتوا تقریبا غیر ممکن شده است. شرکت‌هایی هستند که از طریق ارائه محتوای صحیح در وبلاگ خود توانسته‌اند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند. موفقیت همین شرکت‌ها کافی است که به شما اثبات شود...

روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

نوشته شده توسط
روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

در مقاله اولم در سئوموز شما را با روزنامه نگاری برند یا همان برند جورنالیسم آشنا کردم و از مفاهیم اولیه و منافعی که برای برندها ایجاد می‌کند نوشتم. اما هر کس که به تازگی با روزنامه نگاری برند آشنا می‌شود ممکن است آن را با...

تفاوت میان بلاگ‌نویسی و داستان‌گویی چیست؟

نوشته شده توسط
تفاوت میان بلاگ‌نویسی و داستان‌گویی چیست؟

بیشتر شرکت‌های دنیا به این امر رسیده‌اند که برای موفقیت در دنیای پس از بازاریابی خارجی ( OuntBound Marketing ) نیاز است که محتوای خوب تولید کنند. اما زمانی که همه رمز موفقیت را بدانند و به آن سمت حرکت کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟...

3 روش برای ایجاد اعتماد از طریق محتوا

نوشته شده توسط
3 روش برای ایجاد اعتماد از طریق محتوا

بازاریابی محتوا به دلایل مختلفی مفید است. از طریق بازاریابی محتوا میتوان به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کرد٬ سریع‌تر به هدف رسید و همچنین به بخش‌های دیگر بازاریابی مانند ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی کمک میکند. به بیان دیگر...

محتوای همیشه سبز چیست؟

نوشته شده توسط
محتوای همیشه سبز چیست؟

تغییرات موتورهای جستجو مخصوصا گوگل به هدف این است تا بهترین و مرتبط ترین مطالب را به کاربران ارائه کند.گوگل و دیگر موتورهای جستجو روش های خاص خود را برای شناسایی بهترین و مرتبط ترین مطلب دارند اما نکته ای که حتما مورد...

10 قانون طلایی برای جذب لینک های معتبر

نوشته شده توسط
10 قانون طلایی برای جذب لینک های معتبر

در دنیای ساختن لینک، جذب لینک های معتبر (Authority Links) از مهم ترین مسائل برای صاحبان سایت و وبلاگ ها،از مهم ترین بخش های رشد وبلاگ یا وبسایت است. همانطور که در سال 2009 دیده شد که لینک ها در سطح صفحات و اعتبار سایت در حد دامنه، 46%...