دسته برندسازی |‌ سئوموز

crm چیست ؟

نوشته شده توسط
crm چیست ؟

Crm یا customer relationship management یعنی مدیریت ارتباط با مشتری . کم ترین فعالیتی که نرم افزار Crm انجام می دهد این است که مدیر یک کسب و کار اعم از کوچک یا بزرگ، می تواند تمامی ارتباطات و تماس هایی که توسط خودشان و یا کارمندان شرکت با...

ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

نوشته شده توسط
ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک  فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

من به مدت 10 سال است که به عنوان یک وبلاگ نویس مشغول فعالیت هستم و یکی از چیزهایی که همیشه در فکر من بوده، چگونگی انتخاب افراد تاثیرگذار ( influencer )است. یعنی اینکه آیا فرمول خاصی برای این کار وجود دارد؟ آیا اعداد و ارقام...

برندینگ چیست؟

نوشته شده توسط
برندینگ چیست؟

هر روز هزاران تبلیغ پیشبردی از جلو چشممان به جهت برندینگ و بازاریابی رد میشوند ولی هیچکدام در مغز ما جایگاهی پیدا نمیکنند! چرا؟ مغز ما توسط فیلترهایی از هجوم اطلاعات به درونش جلوگیری میکند! درست است که مغز ما قدرتی باور...

بازار یابی و برند سازی از نگاهی دیگر

نوشته شده توسط
بازار یابی و برند سازی از نگاهی دیگر

امروزه بحث بازاریابی و انواع بازار یابی بازار گرمی دارد به همین جهت با توجه به اینکه در سئوموز چندین مقاله در این زمینه منتشر شده تصمیم گرفتم این مقوله را از دید چند سایت بازاریابی موفق مورد مقایسه قرار دهم. قطعا این...

روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

نوشته شده توسط
روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

در مقاله اولم در سئوموز شما را با روزنامه نگاری برند یا همان برند جورنالیسم آشنا کردم و از مفاهیم اولیه و منافعی که برای برندها ایجاد می‌کند نوشتم. اما هر کس که به تازگی با روزنامه نگاری برند آشنا می‌شود ممکن است آن را با...

روزنامه نگاری برند چه تاثیری در موفقیت برند دارد

نوشته شده توسط
روزنامه نگاری برند چه تاثیری در موفقیت برند دارد

در خانه نشسته‌اید و حوصله‌تان سر می‌رود. تصمیم می‌گیرید تلویزیون را روشن کنید تا شاید بتوانید برنامه جالبی مشاهده کنید ولی آنچه بیش از هر چیز دیگری به چشمتان می‌خورد تبلیغات است. تبلیغاتی متنوع با موضوعات مختلف که یکی...

راهنمای عملی برندسازی

نوشته شده توسط
راهنمای عملی برندسازی

برندسازی یا برندینگ یکی از مسائل مهم در بازاریابی است.برندینگ به معنای تعریف شخصیت برای محصول مورد نظر پیش از ارسال و در دسترس مخاطبان قرار دادن است.در این پست سعی میکنیم راه حل هایی عملی برای برندسازی ارائه میکنیم. ...

چگونه برای استارت آپ خود بازاریابی آنلاین کنیم؟

نوشته شده توسط
چگونه برای استارت آپ خود بازاریابی آنلاین کنیم؟

این روزها بحث استارت آپ ویکند تهران بسیار داغ است.2 روز پیش اعلام شد که بلیت های بسیار کمی باقی مانده است.به مناسبت نزدیک شدن به این رویداد هیجان انگیز که برای اولین بار در ایران به همت شرکت خاورزمین برگزار میشه تصمیم...