آموزش راحت ایردراپ بین آیفون و اندروید

آموزش راحت ایردراپ بین آیفون و اندروید

فهرست مطالب

فناوری ایردراپ برای انتقال فایل ها به شکلی امن در اکوسیستم iOS است. شما از طریق ایردراپ می توانید هرآنچه را که دلتان بخواهد بین آیفون، آیپد، آیپاد مک و … انتقال دهید. اما مساله یا مشکل اساسی درباره این تکنولوژی عدم کارایی آن در مقابل دیواس های اندرویدی است البته نگران نباشید ما امروز اینجا هستیم تا با روشی خاص انتقال فایل از طریق ایردراپ به دیواس های اندرویدی را نیز به شما آموزش دهیم.

اما پیش از آن باید یاداور شویم هر کاربر اپلی ای باید یک اپل ایدی معتبر داشته باشد که رمز آن تنها دست خوش باشد، برای خرید اپل ایدی انلاین با کمترین قیمت و بالاترین امنیت به وب سایت آیدی تاپ (idtop.ir) مراجعه فرمائید و قیمت ها را خودتان مقایسه کنید. تنها 13 هزار تومن

چگونه بین آیفون و اندروید ایردراپ کنیم

قبل از هر چیز توجه کنید که می توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری فایل یا عکس خود را از طریق پیام رسان های مختلف، مانند تلگرام یا واتساپ ارسال کنید. اما اگر قصد و نیت شما صرفاً ارسال از طریق ایردراپ است می بایست مسیر زیر را به دقت دنبال کنید:

ابتداً و قبل از هرچیز می بایست هم گوشی اندرویدی و هم آیفون خودتان را به یک شبکه اینترنتی یا Wifi مشترک متصل کنید، سپس با گوشی آیفون و اندرویدی خود به وبسایت SnapDrop.net مراجعه کنید و منتظر جست و جو و یافتن دیواس اندرویدی خود شوید و پس یافتن دیواس اندرویدی روی کلیک کنید تا وارد قسمت فایل ها و عکس های خود شوید. از این قسمت هم می توانید فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید و با کلیک بر روی Done در قسمت سمت راست بالا، فایل ها را بر روی دیواس اندرویدی خود دریافت کنید. حالا بر روی گوشی یا دیواس اندرویدی خود فایل مورد نظر را مشاهده می کنید که با کلیک بر روی گزینه Save آن فایل به دستگاه شما انتقال پیدا می کند. تبریک میگوییم شما در این روش به صورت کاملاً امن و از طریق تکنولوژی ایردراپ فایل های خود را بین دو دیواس اپلی و اندرویدی منتقل کردید.