بررسی انواع قاب گوشی موبایل

بررسی انواع قاب گوشی موبایل

فهرست مطالب

خرید قاب گوشی

قاب گوشی موبایل اولین محافظ دستگاه شماست . اروس دیجیتال به عنوان فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم جانبی موبایل در این مقاله انواع قاب گوشی موبایل را بررسی کرده است .

قاب ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با تمرکز به یک کارایی ساخته شده اند . این درست است که گارد های گوشی برای محافظت از تلفن همراه ساخته شده اند، امابازهم همه چیز محافظت نیست و در این بین زیبایی و مد هم مسیر خود را دارند ! نمی شود در رابطه با قاب گوشی صحبت نمود اما وارد بحث طرح و رنگ و زیبایی نشد . اما در انتخاب قاب گوشی موبایل همه چیز زیبایی نیست . مثلا برای خرید قاب گوشی A12 می توان 2 مسیر رو مد نظر گرفت ، زیبایی یا کارایی ؟!

نمی توان گفت قاب اگر زیبا باشد کارایی ندارد و اگر کارایی داشته باشد زیبا نیست . اما با اینحال رابطه ای بین این موارد وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر دارد . پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

نحوه ی انتخاب قاب گوشی

برای انتخاب راه سختی را در پیش ندارید . اینکه چه سلیقه ای دارید و انتخاب شما از نظر ظاهر چیست بسیار مهم می باشد . حتما در هنگام انتخاب گارد گوشی دقت لازم را داشته باشید تا از خرید آن پشیمان نشوید . پس سلیقه اولین قدم است .

دوم کاربرد! شاغل هستید ؟ شغل پرخطری دارید ؟ یا شایدم هوش و حواس درست و حسابی ندارید ؟ اگر جواب یکی از این سوالات را با بله داده اید شما قطعا به یک قاب با قابلیت محاظت بالا نیاز دارید تا به خوبی متفاوت از تلفن همراه شما در برابر خطرات احتمالی مراقبت نماید .

قاب های ضر ضربه، قاب های بتمنی ، یا قاب های محافظ لنز دار از معروف ترین قاب های بازار ایران می باشد که برای تمامی مدل ها موجود و قابل سفارش بوده و از کیفیت خیلی خوبی هم برخوردار می باشند .

انواع قاب گوشی

قطعا مطلع هستید که قاب گوشی انواع مختلفی دارد و در بحث قاب گوشی هم اصل و کپی وجود دارد . مثلا قاب سیلیکونی آیفون نسخه اورجینال خود شرکت اپل با نسخه های سیلیکونی بازار تفاوت دارد . بازهم همین قاب سیلیکونی آیفون که ساخت چین بوده چندین کیفیت مختلف دارند . پس به خاطر داشته باشید که معمولا کیفیت محصولات خصوصا در قاب سیلیکونی تفاوت بالایی با هم دارند .در هنگام خرید به کیفیت محصول دقت نمایید .

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی یکی از پرطرفدارترین قاب های گوشی در بازار می باشد که همیشه مشتریان و طرفداران خود را داشته است . قاب سیلیکونی به دلیل ویژگی های خاصی که داشته همیشه مورد توجه قرار گرفته است . البته این مدل نسخه های مختلفی در بازار دارد . منظور ما در رابطه با سیلیکونی، گارد سیلیکونی اصل می باشد .

ویژگی های قاب سیلیکونی اصل

  • سیلیکونی اصلی ضد جوهر و ضد لک می باشد (اصلا کثیفی روی آن باقی نمی ماند)
  • سیلیکون واقعی کاملا نرم و بدون حالت می باشد ! (در ادامه توضیح خواهم داد)
  • سیلیکون واقعی به تنهایی نمی تواند نگهدارنده گوشی شما باشد و حتما باید با پلی کربنات ترکیب شود
  • سیلیکون واقعی زیر بسته و پوشش کامل نیست
  • سیلیکون واقعی پوسته پوسته نمی شود
  • قاب سیلیکونی اصلی رنگ آن تغییر نمی کند .
  • قاب سیلیکونی واقعی در برابر حرارت و شعله آتش مقاوم است

حالا که با این گارد آشنا شدیم به سراغ مدل های دیگر می رویم .

قاب های محافظ لنز دار

گوشی های جدید تفاوت زیادی با گوشی های نسل قدیم کرده اند . اندازه دوربین در گوشی های جدید خیلی بزرگتر شده و تعداد آنها هم بیشر شده است ! همین موضوع باعث می شود که ما به قاب محافظ لنز دار احتیاج داشته باشیم .

قاب های محافظ لنز دار عموما طراحی ساده ای دارند و فقط یک پوشش محافظ لنز روی آن قرار رگفته که در برخی موارد به صورت کشویی و در بعضی مدل های به صورت درپوش می باشد .