چرا استفاده از SEO مهم میباشد؟

چرا استفاده از SEO مهم میباشد؟

فهرست مطالب

سئو فعالیتی است که افراد برای آسان کردن استفاده از صفحات اینترنتی به بهترین نحو برای انسان‌ها و موتورهای جست‌و‌جو (ربات‌ها) انجام می‌دهند.

ایا ما واقعا به موتورهای جستحو نیازمندیم؟
ایا سئوسازی یک سایت یک امر مهم می‌باشد و بدون سئوسازی سایت ما موفق نخواهد بود؟
این سوال‌ها و سوالات اینچنینی موضوع امروز ما در این مقاله اموزش سئو برای مبتدیان می‌باشد.

شاید خیلی از افرادی که به تازگی با موضوع سئو اشنا شده باشند به این فکر بیافتند که آیا شرکت گوگل یا یاهو واقعا کار درستی می‌کنند که به مدیران سایت این اجازه را می‌دهند که درباره دسترسی سایت خود تصمیم بگیرند و یا هیچ انسان عاقلی این چنین اشتباهی نمی‌کند که کنترل سیستم خود را به دست یک نفر دیگر بسپارد تا هرگونه که علاقه دارد با ان رفتار شود ولی آیا واقعا اینگونه است؟ این شرکت‌ها واقعا اشتباه می‌کنند که در این سطح به مدیر وب سایت اجازه می‌دهند شرکت را اداره کند؟

چرا استفاده از SEO مهم میباشد؟
این اولین موضوعی است که می‌خواهیم درباره آن در این مقاله توضیح دهیم.. کنترل موتورهای جست‌و‌جو از ابتدا وجود داشت و این امر ابتدا با فایل robots. txt شروع شد و امروزه به اندازه‌ای پیشرفت کرده که متاتگ‌ها هم می‌توانند رفتار اسپایدر را کنترل کنند اما باز هم سوال اینجاست که این امرچه سودی برای گوگل یا یاهو و شرکت‌های مشابه دارد.
۱. حل مشکل ایندکس شدن مطالب و Crawl شدن سایت
۲. حل مشکل مطالب و عنوان
۳. حذف صفحات بیهوده
درباره موارد بالا به طور مفصل در مقالات آینده صحبت خواهیم کرد.
اما دلیل دیگر اهمیت سئو، دلیل اهمیت خود سایت است! بعبارت دیگر ما نمی‌گوییم سایتی که سئو نیست (حال منظور از سئو در هر بخشی) در گوگل و دیگر موتور‌های جستجو حائز اهمیت نیست! بلکه منظور این است که آیا لزوما یک سایت تازه تاسیس باید به اندازه سایت‌های مطرح امروزی صبر کند تا خود نیز سایتی مطرح شود؟
اینجاست که به اهمیت سئو پی می‌برید. با استفاده از سئو می‌توانید طی یک تا دو سال حتی از رقیب خود که سابقه بالای ۵ سال دارد جلو بزنید!

در سلسله مقالات آموزش سئو، به چگونگی استفاده از این تکنیک مهم می‌پردازیم.

این مقاله از سری مقاله های اموزش سئو برای مبتدیان میباشد و اختصاصی سئوموز فارسی میباشد و کپی برداری با ذکر منبع و لینک منبع مجاز میباشد.