چگونه بلاگر اینستاگرام شوم؟

چگونه بلاگر اینستاگرام شوم؟

فهرست مطالب

بلاگر اینستاگرام شدن مانند گذشته آسان نیست. برای بلاگر شدن نیازمند ایده های جدید هستید. در سال 2012 که اینستاگرام تازه متولد شده بود، می توانستیم به راحتی با تاسیس پیج، مخاطبان زیادی به دست آورده و به کسب درآمد بپردازیم. امروزه بلاگر شدن کمی سخت تر شده و نیاز به مداومت و استمرار دارد.
برای بلاگر اینستاگرام شدن نیازمند این هستید تا علایق خود را پیدا کنید. می توانید راجع به سرگرمی های خود بلاگری کنید یا حتی راجع به تخصص خود به تولید محتوا بپردازید. بلاگر اینستاگرام ممکن است موضوعاتی را برای تولید محتوا انتخاب کند که قبلا انتخاب نشده اند. هرچه موضوع شما جالب تر و بکر تر باشد به جذب فالوورها و افزایش درآمد شما کمک بیشتری می کند.

انواع بلاگر های اینستاگرام

اگر خوش اشتها هستید و طرز غذا خوردنتان اشتهای دیگران را نیز باز می کند، فود بلاگر بودن مخصوص شماست. فود بلاگر شدن نیازمند تحقیق و داشتن اطلاعات بسیاری راجع به غذاهاست. علاقه به رستوران گردی و صرف وقت در آن ها از الزامات فود بلاگری است. شناختن غذاهای سنتی و مرجع تاریخی هر غذا به شما کمک می کند تا بتوانید مطالب جذاب تری تولید کنید.

بیوتی بلاگر

بلاگر های بیوتی متخصص لوازم آرایش هستند. شیوه های طبیعی و غیر طبیعی مراقبت از پوست و تغییر چهره با لوازم گریم و لوازم آرایش الزاماتی است که هر بیوتی بلاگری باید آن ها را بداند.
از ابزار هایی که هر بیوتی بلاگری از آن استفاده می کند، رینگ لایت است. رینگ لایت یک حلقه نورانی است که از تمام زوایا نور را به سوژه می تاباند. رینگ لایت ابزار نورپردازی محبوب همه بلاگر هاست. اما بیوتی بلاگر ها بیش از دیگران از این ابزار نورپردازی استفاده می کنند.
رینگ لایت به دلیل نورپردازی یکنواخت خود سایه ها را از بین می برد و صورت را درخشان تر نشان می دهد. با نورپردازی رینگ لایت، عیب و ایرادات پوست دیده نمی شوند.
رینگ لایت برای کم رنگ کردن سایه ها استفاده می شود. از رینگ لایت می توان برای موارد دیگری به جز بلاگری اینستاگرام نیز استفاده کرد. مانند مطالعه و برای نورپردازی در استودیو کروماکی.

بیوتی بلاگر ها از رینگ لایت برای روشنایی استفاده می کنند

تراول بلاگر

تراول بلاگر ها را، عشق سفر به بلاگر اینستاگرام شدن سوق داده است. اگر همیشه در فکر سفر هستید و نمی توانید در جایی بند شوید، تراول بلاگری می تواند به کسب درآمد از علاقه تان منجر شود. تراول بلاگر ها مدام در سفر هستند و مکان های بکر و زیبایی های آن را به تصویر می کشند. آشنایی با فرهنگ های مختلف و توانایی ارتباط برقرار کردن با انسان های متفاوت شما را در بلاگری سفر حرفه ای نشان خواهذ داد.

فشن بلاگر

یک فشن بلاگر، خوشتیپ اینستاگرام است. تیپ های متفاوت و ست کردن لباس ها به طرزی که کم تر دیده شده از ویژگی های فشن بلاگر اینستاگرام است. فشن بلاگر ها با طراحان لباس همکاری می کنند و شیوه درست لباس پوشیدن و ترکیب رنگ ها را آموزش می دهند.
فشن بلاگر ها اکثر اوقات به دنبال مکان مناسبی برای فیگور گرفتن و نشان دادن استایل خود هستند. یکی از تجهیزات پیشرفته ای که به فشن بلاگر ها برای گرفتن عکس های زیبا کمک می کند فون کروماکی است.
با نورپردازی خوب و استفاده از رینگ لایت و همچنین یک فون کروماکی می توانید بدون خارج شدن از خانه پس زمینه خود را با تصویر هر مکانی که دوست دارید تغییر دهید.
فون کروماکی پرده ای سبز رنگ است که در پشت سوژه قرار می گیرد. فون کروماکی در مدل ها و ابعاد مختلفی عرضه می شود. فون کروماکی پرتابل برای کسانی که به دنبال راحتی استفاده هستند مناسب است.
سرعت تولید محتوا و عکاسی با استفاده از فون کروماکی بیشتر می شود. فون کروماکی موتور خلاقیت شما را روشن می کند. با فون کروماکی عکس هایتان را در مکان هایی بگیرید که به آن ها دسترسی ندارید.

استفاده از فون کروماکی یا پرده سبز در فشن بلاگری

میکروفون با کیفیت برای بلاگر اینستاگرام

در هر زمینه ای که بلاگر اینستاگرام هستید، به میکروفون با کیفیت نیاز خواهید داشت. میکروفون جز جدایی ناپذیری از یک بلاگر اینستاگرام است. صدای با کیفیت مخاطبان بیشتری را به سمت صفحه شما جذب خواهد کرد و از این طریق می توانید مخاطبان بیشتری را سمت خود بکشانید.
صدای ناواضح و سرشار از نویز، علاقه مخاطب شما را به صفحه اینستاگرام از بین می برد و او را فراری می دهد. یکی از میکروفون هایی که برای بلاگر شدن نیاز دارید، میکروفون بویا مدل M1 است.
میکروفون بویا به راحتی به موبایل شما وصل شده و امکان می دهد تا گوشی تلفن همراه خود را به یک دستگاه ضبط صدا حرفه ای تبدیل کنید. میکروفون بویا با داشتن یک گیره، به لباس شما وصل می شود. با میکروفون بویا می توانید به راحتی حرکت کنید.
هر نوع بلاگر اینستاگرام برای راحتی کار خود و عقب نماندن از بازار پر رقابت بلاگری اینستاگرام نیازمند تجهیزات پیشرفته و حرفه ای تولید محتوا است. اما برند های تقلبی در بازار به وفور یافت می شوند و نمی توان خرید مطئنی انجام داد.

کروماکی لند، برند معتبر تجهیزات بلاگری اینستاگرام

یکی از سایت های معتبر تجهیزات تولید محتوا حرفه ای سایت کروماکی لند است. کروماکی لند یک برند ثبت شده است. کروماکی لند خدمات پس از فروش ارائه می دهد. فون کروماکی تولید شده توسط کروماکی لند، به نام کروماکی لند مزین شده است.

رینگ لایت برای نورپردازی بلاگری اینستاگرام استفاده می شود.

خرید رینگ لایت از کروماکی لند

کروماکی لند تنوع خوبی از انواع رینگ لایت را ارائه داده است رینگ لایت هایی با پایه بلند و پایه رومیزی، رینگ لایت دارای ریموت کنترل. رینگ لایت با قابلیت تنظیم حرارت و شدت نور و… انواع رینگ لایت هایی هستند که در فروشگاه کروماکی لند به فروش می رسند.

بلاگر اینستاگرام می تواند از میکروفون بویا برای ضبط بهتر صدا استفاده کند

خرید میکروفون از کروماکی لند

میکروفون بویا یک میکروفون عالی و باکیفیت است که در سایت کروماکی لند به فروش می رسد. میکروفون بویا با هدف برآورده کردن نیاز بلاگر های شبکه های اجتماعی تولید شده است. میکروفون بویا قابلیت استفاده به صورت پرتابل دارد و به شما امکان می دهد تا در هر مکانی به تولید محتوا بپردازید.

منبع : www.chromakeyland.com